سرویس BNPL جدیدترین و مجبوب ترین روش پرداخت در دنیا

سرویس BNPL جدیدترین و مجبوب ترین روش پرداخت در دنیا

یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش های پرداخت در دنیا، استفاده از سرویس BNPL است. با استفاده از این روش پرداخت، کاربران می توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در لحظه خریداری کرده و هزینه آن را طی اقساط چند ماهه پرداخت نمایند. زمانی که سازمان یا فردی اقدام به دریافت سرویس BNPL می کند، نیازی به مراجعه به بانک و  طی کردن مراحل طولانی و سخت اعتبارسنجی و درگیر شدن کد مکنا نبوده و فرایند دریافت اعتبار نسبت به وام بانکی آسان تر خواهد بود.

امروزه با توجه به پایین آمدن قدرت خرید افراد جامعه و آثار تورم ناشی از افزایش حجم نقدینگی در بازار یکی از نیازهای اساسی کشور ایران،  ایجاد شبکه پرداخت اعتباری است که تولیدکنندگان و سرویس دهندگان کالا یا خدمات خود را به صورت اعتباری و اقساط به مشتریان عرضه کنند.

با توجه به تورم قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید نقدی عموم جامعه، شرکت رایان ارتباط شب آهنگ در ابتدای سال 1401 محصول جدید خود را با نام رایان کارت با شعار” تجربه یک اعتبار تازه” ارائه نموده است. رایان کارت یک کارت اعتباری بوده و این فرصت را برای افراد فراهم کرده تا در قالب تسهیلات سازمانی و شخصی، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در زمانی که به آن نیاز دارند بدون دغدغه خریداری کنند و هزینه آن را از ماه بعد به صورت اقساط ماهانه و کارمزد جزئی پرداخت کنند. شبکه پذیرندگی رایان کارت بیشتر اصناف و کالاهای مورد نیاز عموم جامعه (شارژ و بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه، پرداخت قبوض خدماتی، پوشاک، پزشکی و سلامت، بیمه، خدمات گردشگری مانند تورهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیما و قطار و … ) را پوشش داده و فقط امکان خرج شدن در شبکه پذیرندگی خود را دارد.

اشتراک گذاری:

اخبار مرتبط

محبوب‌ترین عنوان‌ها

IMG_0914
0-1
ok1 (3)
AA6I8218